מתחילים לרוץ מההתחלה
איך מתחילים? למה מתחילים בכלל? מה עושים?
ובכן, נתחיל בברכת מזל טוב, החלטתם להצטרף לטרנד הריצה,
היום בעולם שלנו, שיום עבודה נורמאלי הוא 10 שעות, אין לנו זמן לעשות שום דבר לעצמנו, לכן עבורי ריצה היא הזמן איכות הטוב ביותר שלי עם עצמי, שלי עם חבריי ומשפחתי, ושלי עם כל אותם שלא יצא לי לפגוש אבל בעיקר לשמוע, בוב דילן, מאיר אריאל ועוד’
אז איך מתחילים?
אם אתם לא יודעים על בעיה רפואית שיש לכם, אז ראשית נרכוש נעלי ריצה, הכי טוב לגשת לחנות ספורט שמתחמה בכדי שהמוכרנים יסתכלו על כף רגליכם ויתאימו לכם נעליים, אם ידועה לכם בעיה אורטופדית התייעצו עם אורטופד,
ביגוד נוח, פה הדעות חלוקות, יש הגידו ביגוד מקצועי, ויש היגידו מכנס וחולצה טריקו פשוט מכותנה סטייל בגדי סוף מסלול או חולצת סיום תיכון, בשום פנים ואופן לא ג’ינס!
שעון סטופר, שעון פשוט שתיהיה לו אופציית הסטופר, שעון עצר, היום אפשר לרכוש שעון סטופר דיגיטלי פשוט בחנויות צעוצועים או בשוק במחיר של 25 ש”ח, כמובן שאפשר אחכ להתקדם לשעונים רציניים יותר עם אופציות של דופק וGPS כמו של חברת גרמין

אז יש לנו שעון, יש לנו נעלים, אני ממליץ גם על מוסיקה באוזניים, לאו דווקא משהו קיצבי של מועדונים, לפעמים גם שירים רגועים עם משמעות למילים עוזרת.
אז איך אנחנו מתחילים?
ראשית, האימון שלנו מתחיל מהרגע שיצאנו מהבית, זה הכייף בריצה, לא צריך לנסוע העולם שבחוץ הוא הכלי שלכם, אם יש לכם זמן תמיד אפשר ללכת לרוץ בפארק או לאורך חוף הים..
מומלץ לעשות מתיחות ותרגילי חיזוק לפני הריצה עצמה של 10 דק, אפשר למצוא את התרגילים האלו באתר שלנו תחת הלשונית מאמרים.
נקשור את השרוכים, נאפס את השעון ונעקוב אחרי הטבלה, שימו לב, במידה וקשה לכם להתקדם לשבוע השני או השלישי פשוט הישארו על אותו תרגיל של השבוע הראשון, זה יבוא עם הזמן.
התמדה ורצון יביאו אתכם לכל מקום או לפחות קרוב אילו 🙂