היום מפגשי START 2 RUN אנחנו מאמינים באל תכניסו את החיים לאימון אלא את האימון לחיים, ובטח שאל תכניסו את החיים והאימון לסערה! לרוץ נגד הרוח משול לריצה בעלייה, ואם זה קשה סימן שאנחנו בעלייה, ואם זה קר ורטוב סימן זאת סערה, אי לכך, מצורף פה לינק וידאו של תרגילי חיזוק, הצעה לאימון:
התחילו בדקה של קפיצות על שתי רגליים, 20 ש מנוחה, 3 חזרות, חצי דקה קפיצה על רגל ימין, חצי דקה על רגל שמאל 3 חזרות. בסיום אפשר להתחיל לעשות את התרגילים שבסרטון, כאשר מספר החזרות בכל סט תרגיל הוא 10, כל סט לבצע 3 פעמים עם הפסקה של בין 40-60 שניות.
במקום משקולות אפשר להשתמש בשני בקבוקי מים 1.5 ליטר.
במקום כדור פיטבול שוויצרי אפשר להשתמש במיטה או כסא, לשכב על הרצפה ועל הכסא או המיטה להניח את הרגליים.
החלפות רגליים אפשר להשתמש במדרגות בבית. לא חייבים להשתמש בבוסו (החצי כדור על הרצפה) אפשר להניח את הרגל ישירות על הקרקע.
לגומייה שקשורה לרגל איו לנו אלטרנטיבה, אז אם למישהו יש פתרון יצירתי נשמח אם ישתף כאן.
סט מתיחות קצר
1. עמדו על רגל אחת (אפשר לאחוז בקיר או לתמוך במשהו) הצמידו את העקב לישבן , הוציא את האגן החוצה (קדימה, לכיוון האף) הצמידו את הרגליים והרגישו את השריר 4 ראשי נמתח. החליפו רגליים.
2. שבו על העקבים בפישוק, השענו לאחור על כפות היידים, והורידו ברך אחת לכיוון הרצפה הרגישו את השריר ה4 ראשי נמתח , החליפו רגליים.
רגליים – שריר אחורי
3. עמידה בפישוק רוחב כתפיים, נסו לגעת עם כפות היידים בכפות הרגליים, רדו לרגל ימין, לאמצע, לרגל שמאל. שימו דגש על ראש משוחרר.
4. ישיבה כאשר הרגליים בפישוק, נסו לגעת עם כפות היידים בכפות הרגליים, רדו לרגל ימין, לאמצע, לרגל שמאל. שימו דגש על ראש משוחרר.
רגליים – תאומים
5. ישיבה עם הרגליים ישרות קדימה, הניחו את עקב רגל ימין על אצבעות רגל שמאל, הקפידו לרגליים ישרות, ונסו לגעת עם כפות היידים בכפות הרגליים. ראש משוחרר. חשוב להקפיד על רגליים ישרות, גם אם לא הצלחתם לגעת בכפות הרגליים.
6. הצמדו לקיר, הניחו את העקב על הרצפה, ואת כרית כף הרגל על הקיר (כך שכף הרגל עומדת בצורה אלכסונית, עקב בקרקע, אצבעות בקיר) הצמידו את הפופיק אל הקיר, והרגישו את המתיחה,
מה לאכול? לכל העוסקים בספורט חשוב לאכול בתוך שעה מסיום האימון ארוחה מלאה, עשירה בחלבון, פחמימות, ויטמינים ומינרלים
ארוחה חלבית: לחם אחיד או מחיטה מלאה, ביצה, טונה, גבינות 5% וסלט.
ארוחה בשרית: עוף בתנור או צלי בשר או דגים על האש + סלט גדול בשמן זית + תפוחי אדמה או אורז או כוסמת